Onsdag

Jaha, nu är ytterligare en dag slut, shit vad tiden går fort. Idag har jag iaf gjort lite vettigt, först kom mamma och hämtade mig sen åkte vi ner till körskolan och köpte skivan med frågor. Åkte hem satte mig och började plugga, fast jag gav upp efter ett tag när jag inte ens fattade vad jag läste, då har min hjärna sagt hej då. Men som vanligt kunde jag inte slita mig från datan, så har suttit här några timmar nu. Ska ner och äta lite snart hade jag tänkt, sen blir det nog lägga sig i sängen och glo på tv. Och så har jag haft mitt glädjerus idag, fick se hur mycket jag kommer få i lön på fredag, jag trodde jag skulle dö, herregud det måste vara fel konto. Sprang som en dåre ner till mamma och ja jag vette sjutton vad jag gjorde, jag var så jävla glad, låg och rullade på vardagsrums golvet och skrattade så jag nästan tappade andan, sen sprang jag upp igen och sa att jag skulle köpa en ferrari ;) Okej, så rik kanske jag inte är men jag kan ju köpa en massa annat kul och fixa lite på Ådi, han mår inte så bra just nu så jag måste göra honom på litte bättre humör =)
Imorrn blir det skola, röv massage för att vara mer exakt och sen ska jag till sthlm med Pia =) En gullig filur det där ;)

Pussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0