Skooola...

Japp första dagen i skolan...Den startade och slutade ju ganska bra iaf, hade massage från klockan 9 till 12, då kan man fan inte klaga ;) Sen var dagen slut... Fick ett sms av tj vid tio där om att vi skulle åka till åland, klart som attans att jag vill följa med..Inte har jag nått bättre för mig. Kul var det men vissa spåra ju, men själv tog man det lagom lugnt. Kom precis hem, ville hem efter att mamma ringde och lät lite ledsen över att jag inte vart hemma på ett tag, så rebecca var så snäll och skjutsade hem mig =). Nu blir det nog sova, bilder från dagen kommer sen =)

Puss och god natt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sure empa

2009-01-09 @ 10:31:03
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0