Som vanligt...

Som vanligt så går ingenting som det ska, vi hade fixat oss och gick ner till busstationen för att ta bussen till grissel. Nemen som vanligt har vi en sån otur att det inte ens går nån båt. Precis som förra gången vi skulle åka, och precis som då så gick vi och tog en fika istället. Tess åkte iväg med sin pappa och fixade bilen och jag och tj åkte med fredrik och handlade. Oseriösare matinköp får man leta efter, lite muffins och fil, ja men då kanske man klarar sig tills imorgon.
Vi åkte hem till mig en snabbis och sen åkte vi och handlade mat ;) Sen vette sjutton vad i gjorde, therese städa, tjorven gjorde typ ingenting och jag ritade punkare.
Åkte ut till gåsvik och hälsade på nån snubbe och sen tillbaka till Norrtälje och som vanligt så krånglade therese bil, hon måste lära sig att man inte kan åka volvo! Det tog dubbelt så lång tid hem som dit om man säger så.

Nu har jag typ precis vaknat, är sjukare än nånsin. Har nog sovit max 6 timmar inatt och jag behöver minst 10 så jag är hur trött som helst, Sitter med tandpetare på ögonlocken så att dom ska hålla sig öppna. Idag vette sjutton vad som händer, funderar på att rensa alla saker jag hämtade från John men jag vet inte riktigt om jag är på städ humör. Får se om det dyker upp nått roligare, annars blir det nog spela tv spel kväll ;)

PussPuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0