Sovmorgon!

Hur skönt som helst med sovmorgon såhär på en tråkig tisdag ;) Det gör liksom att man gillar dagen. Usch vad kul jag hade igår, jag och alejandro satt och dampa på msn, jag har typ kramp i magen för att jag skrattade så mycket, hahahaha jag tror att våran humor är lite konstig eller så var vi bara trötta ;) Men vid halv tolv så gav vi upp och gick och la oss, men jag kunde inte sova jag var så himlans uppe i varv.

Nu har jag vaknat, sminkat mig och precis ätit frukost. Har ju en massa tid över så jag tänkte, jag sätter mig vid datan ett tag. Snart ska jag upp till skolan för att jobba med företaget och ha psykologi, sen slutar vi =) Kanske är dags att leta reda på min psykologibok, har hört ryktas om att vi fick en sån i början av 3an men jag har aldrig sett nån i min hög, så ska storleta lite ;)


Hade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0