Tiden går fort när man har roligt...

Vart tog lovet vägen liksom, har ju inte hunnit med nånting som jag ville hinna med. Jag hade ett mål under lovet och det var att läsa ut en liten bok som jag har kvar att göra i engelskan, men det har hela tiden kommit nått roligare i vägen.
Nu har jag vart med tjorven och therese sen typ lördags, så jag har inte direkt haft tid.

Måndag
Blev jag vän med min bror efter en månads bråk. Känns faktiskt skönt, efter ett förlåt kan mycket hända, det kan vara bra att tänka på i framtiden. Jag och mamma var där och åt middag och fikade lite, var ju ett tag sen man var där om man säger så. Sen drog jag till tjorven, för att sen dra vidare hem till Jerry. Satt där sen kom Lina och brudarna och hämtade, Tack =) Sen var det bara att åka hem till tjorv och gå och lägga sig ;)

Tisdag
Lite små seg dag om man säger så. Gick och mötte Melina vid flygis, köpte massa godis och sånt, sen var det bara gå hem till tj igen och lägga sig i soffan med ett ritblock i knät ;) Undrar hur många teckningar jag har ritat nu alltså? =P Vi satt typ mest och snackade, skrattade och var allmänt nördiga. Ne men det var riktigt kul faktiskt, sen kom pia över på besök också, då kan det ju inte vara tyst en minut så då snackades det lite till. Tjorven blev trött och pia gick hem för att ingen ville gå till statoil med henne, så jag och Melina låg och pratade eftersom vi inte kunde sova. Känns faktiskt skönt att prata med någon som verkligen förstår, inte för att ni andra inte förstår, men det är lättare att prata med någon som har vart med om exakt samma sak.
Sen som vanligt började min grymt jobbiga hosta som jag fick för en vecka sen, den har en förmåga att börja när man ska sova. Jag somnade väl vid 4 eller nått, lagom pigg och glad idag.

Onsdag
Vaknade vid 10, väckte Melina. Satt mest och dega, försökte väcka tjorven men det gick inte så bra. Sen kom tessan hem så vi drog ner på stan och köpte lite onödiga saker, sen donken och nu är jag hemma. Har duschat(hur skönt som helst), har börjat rensa alla äckliga kläder som ligger på golvet också, eller nu ligger hälften i en sop påse men ändå. Jag säger bara mmmm va fräscht ;)
Ska iväg på middag ikväll, med bröderna och pappa, kan väl bli lite små trevligt beroende på vilket humör alla är på.

Imorgon börjar skolan...

Hade bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0