Tillbaka på ruta ett!

Kände mig verkligen inte på topp nån gång under hela dagen igår. Hostade så jag har typ blodskorpor i halsen. Jag var ju iaf ner på stan med tessan och fikade, sen skjutsade hon hem mig, jag la mig i sängen och tyckte synd om mig själv. Sen ringer tjorven(tackgodegud) Det suger ju verkligen att ligga sjuk. Vi skulle bara åka en sväng så skulle vi hem sen, men icke sa nicke, då fick vi punka, mitt i backen vid badhuset/polisstation. Jaha, körde hem till tjorvens päron, fixade punkan efter en bra lång tid. Åkte inte ens en kilometer med reservdäcken, nemen oj punka igen. Då gav vi upp och tessi var skit sur ;) Vi fick ragga runt i opel ist. Åkte hem till mig och bytte om och lite så eftersom jag var sjuk och hade förfryst mina tår så var ju det ganska bra gjort av mig. Sen drog vi till donken och sen hem till tj och tess.

Vi hade lite sådär småtråkigt, gjorde inte speciellt mycket, satt och ritade och snackade. Sen dök det upp en grej i mitt smarta huvud. Vi åker till John och hämtar lite av mina kläder, så vi bestämmer oss för att åka ut till Rånäs. Kommer dit och hej & hå, ni som vet resten är dom enda som behöver veta. Men fräscht säger jag bara, hoppas ni har det jävligt mysigt tillsammans. Efter fyra år med en och samma kille tror man verkligen att man kan varandra utan och innan, men det är fel!

Idag blir det troligtvis åland men man vet aldrig ;)

Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0