Tisdag

Idag har jag hunnit med en jävla massa, först va jag i skolan, slutade tre idag, hur skönt som helst ;) Sen åkte jag hem, fick nått konstigt ryck och storstädade hela mitt rum, och då menar jag verkligen storstädade ;) Torkade allt och fixa alla kablar som ligger överallt, dammsög och böt lakan ;) Ska bli lite lagom skönt att lägga sig i sängen sen kan jag ju säga =). Sen kom danne och hämtade mig vi gled runt lite och snackade sen drog jag till rebecca där hon och pia satt. Sen kom mickan och vi åkte och handla sen vidare till pia för fika och massa prat. Det är faktiskt konstigt hur det kan finnas så mycket att prata om, vi träffas typ varje dag eller så snackar vi på msn, men det kommer alltid upp nått nytt =) Trevliga prickar de där ;)

Nej nu ska jag sitta här ett tag sen blir det nog sova skapligt tidigt, det är en lång dag imorrn ;)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0