Torsdag

Det enda bra med torsdagar, det är att de är fredag imorgon. Morgonen börjar med ett mini prov, inte var man förberedd inte, hade totalt glömt bort de men jag läste igenom pappret och det gick nog ganska bra. Sen var det dags för massage, skit skönt till en början men sen skulle man börja massera röven och grejer, asså det känns ju lite fel att ha en tjej som verkligen står och knådar röven, det måste jag ju erkänna. I och för sig så var jag med tessan så det var ganska lugnt, men usch asså, man borde inte få göra sånt i skolan, näää det var nog första och sista gången!! Gick tidigare idag för att jag skulle till tandis, så jag och Pia åkte in till sthlm med halv ett bussen, gick och strosa runt lite kollade en massa roligt, jag köpte skor och två tröjor ;) Jag ska nog inte berätta hur det gick för oss två bönder, men jag kan viska att vi både gick och åkte vilse några gånger ;) Pia gick efter mig och jag efter henne, och helt fel blev de. Sen var det dags för tandis, det skulle egentligen bara ta 20min idag men jag fick ligga och gapa i nästan 50. Ohh shit vad dom spände, jag har en känsla att jag får ligga hemma hela helgen och tycka synd om mig själv =( Sen fick jag några äckliga gummisnoddar som gör att jag inte ens kan öppna munnen!! Nu blir det sega och sen ta en riktigt lång dusch, kanske vaxar benen om jag orkar med mer smärta =)



Pözz & Kjam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0