23/7

Oj, har inte bloggat på ett tag, men jag har inte riktigt tid med de =p..

Veckan började med första dagen på mitt jobb. Hemtjänsten ute på Rådmansö, riktigt roligt är de ;) Trodde aldrig jag skulle hitta ett jobb som jag tyckte va roligt, men hitills har de bara varit positivt.

Tisdag: Andra dagen på jobbet, fick åka runt helt själv och det gick hur bra som helst! På kvällen lekte jag med Fredda, blev självklart film ;) The dentist, lite små äcklig måste jag erkänna.

Onsdag: Ledig idag! Vaknade av att dom ringde från mitt gamla jobb och frågade om jag va sugen på att jobba lite, klart jag vill! Pengar är ju pengar ;) Det kanske löser sig för mig ekonomiskt till slut? ;) Efter att ha vaknat till liv så åkte jag ut till Hellan, där va också Malin =) Det blev tvätt av bilarna både i och utvändigt! Åkte och käkade lunch ute med familjen, riktigt mysigt! Va länge sen vi hade tid att göra det tillsammans, eller storebror fattades men ändå. Sen tillbaka till Hellan och sen blev det en och annan vända till Willys, ena anledningen va att Fredda jobbade så vi ville roa honom lite =p... Satt hemma hos mig en stund sen åkte vi och mötte Fredda på jobbet och hem till Hellan för film =) Hela familjen Calmäng fastnade vid tv:n för att de va så spännande ;) Kollade på 28 veckor senare, riktigt bra om du frågar mig, har typ sett den 20ggr men ändå =p.. Sen va det dags och åka hem, trodde vi ja! Fredda och jag stannade och satt och snackade i typ 3 timmar istället, hur skönt som helst att prata av sig ibland =)

Imorrn blir det sovmorgon, sen jobbar jag kväll och sen är jag ledig tills på måndag då det blir jobb på tvätten =)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0