Dagarna bara rullar förbi..

Gårdagen spenderades ute på sjön med bulle & Fredda. Det blev fiske och bad, roligt! Sen hem för fix inför utgång. Förkrök hemma hos Hellan med Fredda, Pillan, Tessan, Jag & Hellan. Blev kortspel och massa prat sen vidare till trädgårn, riktigt rolig kväll!! =)

Vaknade upp lite smått sliten, men vad gör de en regnig torsdag som denna? ;) Blev storstädning av Freddas rum, sen rensning av garderob, usch vad jag är snäll! Sen blev det en promenix med Molly i regnet, ganska skönt ändå så man vakna till liv lite =) Fick skjuts hem och då fick de bli en lång dusch och bara ta det lugnt. Blev styrning av filmkväll så det var bara börja städa och fixa myspys på mitt rum =) Åkte och handlade en massa onyttigheter också, det hör till ;) Sen var det dags, hela gårdagens pack var med =) Första filmen fick bli Mumien, sen Dolt under ytan och sist men inte minst The break up! Låg och snackade lite skit i slutet också, alltid lika trevligt att babbla av sig lite =) Nu har dom åkt hem och jag ska somna som en stock!

Puss & God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0