Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag.

Det blev filmkväll hemma hos Fredda i måndags. Blev lite senare än planerat, men äsch, måste ju passa på när man är ledig =)

Igår höll jag på att fixa och dona hemma. Tvättade och städade, sen blev det lunch med Fredda och ner på stan en snabbis. Sen skjutsade jag in honom till busstation vid fyra, grabben skulle på svensexa ;) Jag åkte hem och fixade lite till, sen åkte jag över till Sara ett tag, där va även Hellan & Mickan. Måste erkänna att deras lägenhet va hur fiiiin som helst! =) Blev en tidig kväll för mej, va helt slut så jag gick och la mig för en gång skull =)

Blev väckt vid halv tio tiden av en dam som ringde från tio100 i grind och erbjöd mig jobb, självklart! Känns som om allt löst sig vad gäller jobb, nu har jag lixom fyra stycken att välja på ;) Har planerade tider i grind och på tvätten ett tag framöver. Yes!!!
Ska jobba hela helgen och det ska blir riktigt nice, ville verkligen jobba nu i helgen =) Och imorrn blir de några timmars jobb på tvätten ;)

Va har jag mer gjort idag? Skjutsade ner lillebror till frisören, skjutsade Fredda till jobbet och sen va jag in en sväng och träffade Hellan. Och nu har jag precis ätit lunch med lillebror =) Får se vad som händer idag =)

<3

Lite jätte fint väder skulle inte sitta helt fel ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom så åker vi longboard.

2009-07-30 @ 00:18:38
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0