Ny dag, Ny vecka!

Fredagen spenderade jag med Hellan, gled runt i Norrtälje lite halvt glad i hatten, sen va vi med Bulle & Fredda men Fredda skulle sova tidigt så han åkte hem efter ett tag. Så vi lekte med Bulle ist, sen åkte Hellan hem och jag och Bulle satte oss på de vanliga stället och snackade, sen va de dags att åka hem och sova =)

Lördag. Jag kommer verkligen inte ihåg vad jag gjorde i lördags, men jag skulle gissa att jag va med Fredda & Hellan ;)

Söndag: Vaknade på världens shopping humör, så jag och mamma åkte till Arninge, men resan slutade i täby centrum ;) Köpte en massa saker =) Alltid lika kul att rensa plånboken ibland ;) På kvällen blev det görla med Hellan, lite små synd att de regnade men va fan =).. Åkte och tog en fika, sen kom Fredda så vi va med honom en stund. Blev en tidig hemgång för skulle upp och jobba =)

Måndag. Jobbade på ros för första gången idag. Hur skönt som helst, allt låg så nära och det var bara hoppa upp på sin cykel och trampa iväg, riktigt skönt! Hade gott om tid hela dagen så jag svängde förbi farmor och sa hej och hjälpte henne lite också =) Mötte riktigt trevliga människor hela dagen och det är alltid ett plus =)
Somnade som en stock när jag kom hem, vaknade och tog en lång varm dusch. Nu blir det städa rummet och måla naglarna ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0