Semester på obestämd tid!

Tiden går fort när man har roligt ;)
Helgen bestod av lan i fredags med Bulle & Fredda, va faktiskt roligt =)

Lördagen bestod utav American Car Show! Och det var ännu roligare, usch vilken tur att vi gick in till slut efter lite tjat på en viss person. Sen blev det pizza med Hellan & Bulle. Sen bestod kvällen av fest hemma hos mig. Brorsan hade sin årliga grillfest och vi fick va med på ett hörn. Riktigt lyckat faktiskt! =) Kvällen skulle inte sluta på motorgårn men där hamnade vi iaf, och tur va de ;) Även där var det sjukt kul =)

Söndag: Va ovanligt pigg faktiskt, men de fick bli en filmdag hemma hos Fredda iaf. Alla mådde ju inte lika bra om man säger så ;) Träffade Hellan, Malin & Patric en stund på kvällen också =)

Måndag: Tog de lugnt hela dagen, sen middag hos pappa på kvällen. Lekte med Bulle några timmar sen blev det fin glid i Norrtälje. Hittade på några jobbiga nötter som jag spenderade lite tid med =)

Tisdag: Åkte och lämnade bilen hos pappa för fix, så nu är man bil lös igen =(.. Åkte med Hellan och shoppade skor och lite annat onödigt =) Tack för att du hämtade mig <3.. Sen blev det datanördigt hemma hos Hellan. Fredda kom och fixade sims 3 på hennes data, så nu vet man vart man har henne iaf ;)

Imorrn blir det Vaxholm och in till stan med pappa, brorsorna och Hellan =) På kvällen blir det bastukväll och film ;)

Kommentarer
Postat av: Moa

svar. ja det kan jag göra om du vill det!

2009-07-17 @ 10:30:06
URL: http://mnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0