....

Dagen började tidigt, gick upp med tuppen för att åka in till stan och gå till tandis. Har nått så fruktansvärt ont i käften just nu =( Kom hem vid typ tolv, fixade lite på bilen och käkade frukost/lunch. Sen träffade jag Hellan & Fredda en stund =) Åkte hem, glodde lite andra avenyn och målade naglarna som vanligt ;) Sen fick vi fin besök, kusinerna kom över och ska sova här, så blev man barnvakt mitt i alltihopa ;) Bara jag får sova ut imorrn så är det lugnt ;)


Gårdagen spenderades på stranden, med Hellan & Fredda =) Riktigt skönt, men vissa banga ju bada =p och andra måste ta 14 simtag för att kunna hoppa i ;) Sen var det bara direkt hem och fixa sig på nytt för middag med pappa och brorsorna, trevligt! Sen va jag med Hellan & Fredda igen =)





<3

Kommentarer
Postat av: helén

haha vilka bilder på oss:P

2009-06-26 @ 14:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0