Ett mirakel: Emelie är trött!!!

Helt slut efter idag. Vette sjutton vad jag har gjort som varit så jobbigt men är helt död. Vaknade av att klockan ringde vid elva, åkte över till Mickan och sen skjutsade vi hem ttias. Vidare in för shopping och lite annat. Sen blev jag så himlans badsugen så vi åkte ner till våran badplats och badade, eller okej då, JAG badade, Mickan banga ;) Ganska skönt faktiskt. Sen blev det en sväng över till farmor för att hämta lite blommor och nycklar och sånt, och snäll som man är så gjorde man ett ärende åt henne också =)
Mitt i alltihopa kommer huggarn in med Lisa, Elin & Petter, så det fick bli en fika med dom. Sen stog vi mest och pratade =)

Och ändå är jag helt slut ;)

Imorrn blire upp med tuppen för att åka ner till aarbetsförnedringen på möte ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0