Midsommarafton

Kul att man hade midsommar känsla! Tiden går så fort att man inte hinner med. Jaja, det blev iaf lite middag hemma med familjen igår. Sen åkte jag över till Mickan för att klippa tias, usch vad jag är snäll!
Hämtade rebecca och sen hem till mig, satt och väntade på dom andra två sega nötterna ;) Till slut kom dom och vi planerade vad vi skulle göra. Första planen var en sväng ut till Frans, sen drog vi ut till Luppe. Duktig som jag var så var jag nykter igår! =) Riktigt skönt att vakna pigg faktiskt! Ute hos Luppe var det en jävlans massa folk, började rätt okej, men slutade mindre okej. Innan vi åkte hem så va vi lite bussiga och hjälpte lilla Luppie att städa, sen var det verkligen dags att åka =P Ojj, jag kanske ska tillägga att Luppe var som vanligt inte vaken under hela kvällen =P...
Sen blev det korv på statoil och hemgång. Va så jävla pigg när jag kom hem så låg och glodde på film.

idag vette sjutton vad som händer, men nånting hittar man alltid på =)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0