Tid?

Herregud, tiden bara rinner iväg och får knappt nått gjort ;)

I fredag tog jag iaf Studenten, Shit vilken dag!! Roligaste jag gjort i hela mitt liv tror jag =) Allt var helt galet och hur kul som helst.. Blev mottagning hemma hos mamma efter, riktigt trevligt. Sen drog jag iväg på Mickans mottagning, även den riktigt trevlig. Kvällen avslutades på mobergs ;)


Lördag: Vaknade och va lite smått bakis, men de får man va efter att ha hållt på i typ 18-20h. Åkte till Mickan en stund, men de slutade som det slutade så Hellan kom och hämtade mig. Åkte och hämtade Fredda och hans bror, sen blev det film kväll =)

Söndag: Va till Johan och köpte baslåda, sen vidare till Uppsala för köp av kablar och skit ;) Sen hem till Hellan för att sätta i den. Tack Fredda och Fredrik för hjälpen, riktigt duktiga pojkar de där =) Och tack Hellan för att du städade bilen åt mig =) Sen blev det några glädjevarv i spöregnet. Kvällen avslutades med film hos Hellan.

Måndag: Åkte ner på stan med Hellan. Sen hem för fix av naglar, tog sin lilla tid om jag ska vara ärlig ;) Sen kom danne över på finbesök och Fredda också. Gjorde inte så mycket, fixade lite naglar och registrerade oss på arbetsfömedlingens hemsida,(som sen visade sig vara meningslöst). Åkte ut till Moii en snabbis för att hämta betyg och studentmössa. Sen hem och sova.

Tisdag: Va uppe med tuppen idag igen, åkte ner till arbetsförmedlingen och registrerade oss igen. Hade blivit nått fel förra gången. Sen hem för nagelfix idag igen. Satt hemma hos Hellan, sen kom Söt-Johanna över =) Fick middag hos familjen Calmäng, gulligt! =D... Åkte in en sväng och fikade med Rebecca, sen åkte Hellan hem efter ett tag.
Då kom Huggarnin och lekte med mig, så fick fin glida lite peugot ;) Träffade några människor under kvällen, trevlans =)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0