Dag 2.

Va lite små seg i morse måste jag erkänna. Men imorrn blir det en timmes sovmorgon iaf ;) Åkte till praktiken och allt var frid och fröjd, tills vi kom ut på öppet hav, fy satan vad det gungade!! Fick gå ner och lägga mig i hytten och ta åksjuke-tablett. Mådde inte så bra på dit vägen, men det lugnade sig lite på hemvägen =) Fick lära mig några nya roliga drinkar iaf, kommer ju bli alkis om jag ska blanda så där goda saker hela tiden. Men det gick iaf bra idag, och som vanligt har dagen gått hur fort som helst. När jag kom tillbaka till Norrtälje kom mamma och hämtade mig, vi åkte hem, fikade lite, sen kom pappa och hämtade mig. Skulle nämligen hem till honom och äta middag och snacka lite skit. Va lite små trött och stressad eftersom mitt rum skulle städas och då kändes det onödigt att bara ligga där och glo på tv, så det fick bli en kort visit idag =)
Har iaf precis städat mitt rum, nu ser man iaf hur golvet ser ut ;)

Jipppppiii, imorrn får man pengar =)

Tjing <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart praktiserar du=

2009-03-26 @ 21:41:18
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0