Dutti..

Gjort klart engelskan nu =) Hur skönt som helst att ha skiten avklarad. Det tog sin lilla tid men de var det värt. Sen var jag duktig och började lite på svenska också. Usch vad jag har vart duktig idag, kommer knappt ihåg när jag fick så här mycket gjort sist?! Fy bubblan vad stolt jag är över mig själv, trodde aldrig att engelskan skulle bli klar.
Har inte bara pluggat idag men ändå, var faktiskt ute och fin körde ådi med mamsen en sväng också, vi skulle försöka köra lite seriöst idag men det gick typ åt pipan. Mamma skulle påminna om saker jag missar, men hon kom inte ihåg en enda och jag hade skratt attack hela tiden. Kan ju vara bra att titta på vägen nån gång..Och sen blir jag så jävla irri på alla idioter, va fan kan man inte köra behöver man ju inte ha körkort heller! Gaspedalen sitter till höger och inte i mitten!
Aja, annars har jag inte gjort så mycket mer idag, suttit vid datan som vanligt och hunnit kolla lite på film också ;)

Nu blire duschen =)


Hade fint <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så duktig. sen kör du så bra att jag glömmer bort att du inte har körkort. kram

2009-03-10 @ 15:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0