...

Självklart inge sovmorgon i morse heller =( Skulle upp till skolan och ha utvecklingssamtal, min lärare tyckte det var dags eftersom jag missat 3-4 stycken. Men som vanligt sitter vi och pratar om saker jag redan vet, Jag är bäst! Kan man inte ha utvecklingssatal med dom som behöver de ist? Aja nu är det gjort i alla fall. Sen gick jag hem, måste erkänna att det var halt och kallt. Jag ramlade två gånger och skorna var som dyng sura tvättsvampar. Var bara att gå och lägga sig i sängen för att värma upp mina frusna tår. Och självklart kan ju inte jag lägga mig ner utan att hoppa på sömntåget, så sov några timmar till sen kollade jag lite andra avenyn. Har precis duschat och sminkat mig ska snart ringa till slickan och planera kvällen då det blir kalas hos Världens bästa Pia som fyller 19 idag =) Tjihoooo!!

Hörs & Ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0