...

Blev ett litet läkar besök eftersom jag hade så jävla ont i halsen att jag låg och grina. Men det var inte halsfluss som tur va, men dom visste heller inte va de va. Men jag fick pencilin i alla fall, så får väl hoppas att det går över. Sen efter det så åkte jag ut till Jennifer, där va det ett par brudar, vissa nyktrare än andra ;) Efter nån timme åkte vi in till Norrtälje, åkte en snabbis hem till Mickan, fick även med oss Johanna =) Sen blev det fika på donkas och sen skulle Hellan hem så vi gick en liten promenad =) Men det blev lite kallt och jag ville inte bli ännu sjukare så vi gick till statoil sen kom Johanna och Daniel och sa att dom kunde skjutsa hem oss, riktigt gulligt =)
Nu ska jag ta mig en halstablett och sen starta nån bra film och kanske förhoppningsvis somna =)

Puss & Kram <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tur att d inte va nån halsfluss! Krya på dig!

2009-03-14 @ 08:53:04
URL: http://alexandrittaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0