Helg =)

Äntligen helg!!
Det har hänt ganska mycket idag om man säger så.
*Stölder
*Polisbesök
*Några stölder till
*Några till
*Översockrade negerbollar (jenkan) Haha
*Chef som lärare
* Måste tillägga att tessan skar sig lite på handen!!
Ja herregud listan kan bli längre!...Har iaf precis vart in och handlat med mamma: Snart blir det middag och då kommer även bror över på fin besök =) Sen lite senare ska jag va med Malin, Mickan och söt-Johanna =) Får se vad vi hittar på för kul, men jag är på riktigt bra humör så nått kul lär det ju bli. Bara det inte börjar snöa för då går jag och lägger mig i sängen med täcket över huvudet!

Jag måste erkänna att det här vädret gör mig så jävla glad och man får mycket mer energi än vanligt =) Nu ska det bara bli lite varmare så är jag nöjd =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

söt-emelie :D

2009-03-20 @ 17:26:47
Postat av: Alexandra

sv.nej men ååå tack emelie! hahah

jaa d har vart en skiiit lång dag ida haha! ha en trevlig heelg:D

2009-03-20 @ 17:58:44
URL: http://alexandrittaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du glömmde att jag gjorde illa mig oxå ;)<33

2009-03-20 @ 18:54:27
URL: http://tezzanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0