Helgen..


Fredda kom och hämtade mig, sen vidare för att plocka upp Danne och sen vidare till Hellan. Sen bar det av! Tog 3 båten över till Åland, och där kom Jennifer och Sanna och plockade upp mig och Tilda, eftersom den andra bilen var full och jag inte ville lämna Tilda ensam. Sen blev det fix, fix, fix och förkrök, riktigt trevligt. Sen fick vi skjuts till bussen för att ta oss in till Mariehamn och gå på arken. Tyvär så blev det ju lite dyrare att komma in för vissa men är smällar man får ta. Det var faktiskt riktigt roligt där, kändes skönt att inte känna någon om jag ska vara helt ärlig. Helt nytt folk, helt nya ansikten och man var med dom man åkte dit med. Även fast det blev lute små tjaffs som vanligt, så hade i alla fall jag riktigt roligt! ;) Sen blev det hem med taxi, och väl hemma kom vi på att vi bara skulle få sova i 2h innan vi skulle upp kl 6 för att hinna med halv 8 båten hem igen. Men självklart är det ju någon/något som ska störa sömnen, och den här gången var det faktiskt jag. Jag vette sjutton vad som var fel, men jag var inte trött och jag kunde inte sluta skratta! =) Men till slut somnade vi, fick väl 1,5h sömn innan klockan ringde. Lite små seg men det funka. Och självklart ska det ju alltid hända något så fort man åker bort, det blev kvarglömda saker, borttappade bilnycklar och borttappad biljett, men allt löser sig ;)
Sen på båten hem blev det lite frukost och sen slappa uppe i baren som var tom, så det var bara lägga sig raklång på soffan. När vi sen kom till Norrtälje igen så skjutsade vi hem Danne sen hem till Hellan för några timmars sömn. När vi sen vaknade till liv blev det donken och sen tillbaka hem till Hellan och vila lite till.
Åkte hem en snabbis för dusch och packa upp och fixa lite, sen kom Hellan och hämtade mig så åkte vi till Fredda och kollade på film och svulla, självklart blev det Australia =)

Tack allihopa för en riktigt rolig helg, och speciellt tack till Johanna som var så snäll och körde <3

                                              

                                              



                                               

Tjaooo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0