Lugnt...

Var ovanligt pigg i morse när jag vakna, fast jag blev väckt av att folk skrev på msn eftersom jag glömde ändra status igår så var jag online hela tiden. Men sånt är livet, man kan ju inte sova bort en hel lördag inte. Vaknade till liv och fixade lite sen åkte jag och handlade med mamma och så gick vi en sväng på stan också. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska orka resa på mig och börja städa rummet, kan vara smart eftersom halva garderoben ligger på golvet. Sen håller mamma på och fixar en tre rätters middag till familjen, vette sjutton vad som hänt men jag hoppas det händer oftare ;) Vid sex tiden kommer Hellan för vi ska hem till Moii och spela spel och snacka skit =)


Hare kanin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0