Lyckat!

Gårdagen blev riktigt lyckad måste jag säga. Eller först var det trassel eftersom klant Moii missade bussen, men hennes mor va så snäll och skjutsade henne till mig =) Sen åkte vi och handlade lite och sen fort hem för att börja färga håret. Och det tog sin lilla tid eftersom Moii skulle ha slingor, men med de resultatet så var det värt de ;) Och så färgade hon mitt hår och jag kan inte säga annat än att jag är nöjd! Sen blev det fixfixfix och snabb middag. Och sen kom hellan över och vi kom till de där jobbiga beslutet: Vad f*n ska man ha på sig? Jahopp och där låg hela garderoben på golvet. Men men sånt händer....Sen satt vi typ och hade det allmänt trevligt, eller jag kan inte påstå att jag satt, jag sprang mest runt. Sen skulle Hellan skjutsa hem sin pappa, men det visade sig att det var några fler fyllon som ville ha skjuts ;) Haha roliga gubbar de där,, haha den ena tappade en hel platta öl mitt på gatan och dom babbla på som fan hela vägen =p Sen blev det en snabb pink hemma hos Hellan och sen vidare upp till Mobergs där vi mötte upp resten. Väl där inne var det ganska dött till en början, men taggad som man va så var det kul ändå. Sen efter ett tag kom det bara mer och mer folk så till slut var det ganska mycket ;) Sen träffade vi några rackare som Pia kände så åkte med dom på ett seg varv och sen korv på statoil ;) Och så var dom så gulliga att dom skjutsade hem mig =) Sen blev det sömntåget!
Jag hade iaf riktigt riktigt roligt och jag är faktiskt pigg idag och det känns skönt ;)

                                                                                         


                                                                                           

Tack för kvällen brudar <3

Kommentarer
Postat av: hotchics

Kolla in våran blogg och kommentera! :D

2009-03-07 @ 12:48:01
URL: http://hotchics.blogg.se/
Postat av: Moii

Hallååå! ;) tack för igår gummsan!!

2009-03-07 @ 14:40:04
URL: http://mnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0