Ny dag, Ny vecka!

Jag älskar att vakna när man vet att det kommer bli fint väder =) Och det ska hålla i sig hela veckan ;) Och på fredag skulle de bli riktigt varmt, dags för första doppet snart kanske? ;)
Blev iaf praktik idag =) Både jag och Alle va i taxfreen sen i sminket..Vi va båda på nått konstigt fniss humör idag, vet inte riktigt varför, men de kan ju ha med vädret att göra =) Gick iaf riktigt bra och det var ganska kul, har nog provat varenda parfym som finns, så nu doftar man precis som taxfreen på en ålandsbåt =) Kom precis hem, vette sjutton vad som händer ikväll, men nånting hittar man alltid på. Har några andra avenyn avsnitt jag skulle behöva se ;) Hahaha!
Imorrn är jag iaf ledig från praktiken, ska va på körskolan typ hela dagen ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0