Praktik

Gick upp med tuppen i morse, tog halv åtta bussen ner till station. Alle skulle inte komma förrän tjugo över så jag skulle få vänta nästan en timme. Men icke da, där kommer korkade denise som tagit fel på tiden och låg före en timme ;) Haha smart drag!! Så fick sällskap av henne ett tag, men sen var det dags för mig och Alle och åka ut till sjöss.
Kommer dit och allt verkar lite små stressigt och ingen har typ koll. Men sen fick vi till slut kläder och en egen hytt. Alle gick till tax-free och jag upp till baren, sen var det bara att börja. Fick lära mig kassan och sen fick jag lära mig en massa drinkar ;) Måste säga att den här dagen har vart riktigt rolig. Brukar tycka att praktisera suger, men det var verkligen roligt. Grymt trevliga människor och roligt att göra saker hela tiden. Sen blir inte dagarna så långa så man tröttnar inte på de sättet.
Nu är jag iaf hemma efter att ha suttit i bilen och väntat på mamma och lillebror för han hade UVS, och den lilla skit ungen har Mvg i engelska och snart Mvg i matte om han ligger i. Hur fan lyckas man?! Är vi verkligen släkt?! Ska nog släktforska lite sen nån gång när jag har tid. ;)
Nu ska jag bara ta det lugnt, är riktigt riktigt trött efter en halvt sömnlös natt! =)

Tjaoo <3

Kommentarer
Postat av: helén

va roooligt emelie :D

2009-03-23 @ 17:06:12
URL: http://helaaajn.blogg.se/
Postat av: Moa

åå va kul att du trivs. får ni en egen hytt? :P

2009-03-23 @ 21:47:50
URL: http://mnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0