Seeeeg

Seg som fan idag! Blev lite för mycket av det goda igår tror jag. Blev väckt av ett sms vid 11, vaknade lite halvt till liv. Men somnade om lika fort igen och vaknade vid fyra. Låg och vred och vände på mig, skulle kunna sovit lite till, men man kan ju inte sova bort en lördag. Nu har jag iaf för ett tag sen duschat och ätit "frukost", kanske inte kan kalla de frukost halv sex men ändå. Har så fruktansvärt tråkigt! Hoppas Mickan ringer snart, dom skulle bara till stallet så får se om vi hittar på nått sen =) HoppasHoppasHoppas!

Ha en bra lördag kväll <3

Kommentarer
Postat av: helén

tack detsamma!! <3

2009-03-29 @ 13:29:51
URL: http://helaaajn.blogg.se/
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

Hej!

Tänkte bara fråga om du vill vara med och svara på en fråga som jag ställer till er läsare på min blogg i inlägget som heter "Fy fan!"? Det skulle vara roligt att få höra just din åsikt, och du kanske har varit med om något liknande?

Kram Emelie

2009-03-29 @ 13:41:11
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0