Sista dagen på lovet..

Jahopp, då var det här lovet slut då! Men den sista dagen började bra, vaknade strax efter 1, kändes verkligen som om jag behövde sova ut efter gårdagens lilla sömn. Sen fick jag nått riktigt konstigt ryck och började storstäda hela garderoben, den jag har grejer i. Hur mycket papper och skit som helst, blev tre påsar fulla med bara sopor, jag är kung på att spara en massa skit.
Efter städningen åkte mamma och jag och skjutsade Pia och hämta Maria. Sen blev det en snabb handling och fort hem för att mamma hade bokat in en som skulle komma och prata om hudvård och sälja en massa grejer. Det var faktiskt ganska roligt, vi fick testa det mesta. Vi köpte iaf till slut en hel radda med grejer, eller ja, mamma gjorde men jag lär ju sno de lite då och då :) Sen kom Hellan och hämtade mig så åkte vi och tog en fika på donken, träffade även Jennifer där. Åkte runt lite och snackade, träffade även Pillan och Tessan Jansson & Husmusen. Sen skjutsade hon hem mig igen. Låg och kollade på beck och efter ett tag kom P på fin besök. Kollade på scary movie 4, så jävla kul ;) Det är min humor de ;)
Men nu blire nog försöka sova dom sista timmarna som är kvar tills klockan ringer 6:45! Fy fan säger jag bara =( Men man måste försöka vara pigg, ska på kalas och grejer, eftersom pappsen fyller år <3

God Natt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättenöjd efter den här dagen med nya produkterna. så det blir nog hänglås på badrumsskåpet.

2009-03-02 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0