Sjuk?

Blev inte mycket sova inatt...Kan vara för att jag aldrig kunde somna eftersom jag hade sovmorgon igår. Men jag slockan väl vid 2 tiden tror jag. Var inte så jätte sugen på att kliva upp när klockan ringde klockan 7! Men det var bara ta sig i kragen och kliva upp. Och samtidigt när jag var sådär grymt trött så började jag känna mig sjuk på de =( Men tog en halstablett och sen var det över för stunden. Kom till skolan, satt och små sov på första lektionen, sen hade tessan lektion ;) Karate =) Sen blev det lång rast med lunch och somna nere i soffan. Och jag har varit konstig i huvudet hela dagen, lite som när man har feber typ. Hoppas bara inte att jag blir sjuk nu, men det känns så =( Mamma fick komma och hämta mig vid 3 för jag orkade inte mer, så nu ligger jag här, ska försöka plugga lite sen blir det nog sova en halvtimme eller två ;)

See yaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0