Snart helg!!!

Tog sena bussen idag också =) Träffade Jessica på bussen, riktigt kul att se henne faktiskt, det var ju så himlans länge sen ;) Kom och tänka på att jag saknat några i den andra klassen faktiskt ^^.

Hade iaf praktik idag, i vanlig ordning! Stog i baren och blanda drinkar ;) Måste erkänna att jag jobbar med världens trevligaste människor!! Det är första gången jag verkligen storm trivs på min praktik plats =) Och jag måste nog erkänna att det här är nog första gången jag verkligen lär mig nått nytt hela tiden, och det bästa är att det fastnar också, eller ja! Det mesta i alla fall. Va iaf riktigt slut idag på vägen hem, orkade knappt hålla ögonen öppna och jag är helt slut och skulle kunna somna nu!! Fast man är nog lite klen efter att ha suttit vid en skolbänk i, ja va blir de?! 12-13år eller nått. Men men...bara bita ihop, för kul är de ;)
Nu ska jag nog plocka lite i mitt rum för de hinner jag inte imorgon! Då blir det riktigt tajt på schemat! StressStressStress!



Aa juste ska hälsa till min gulliga lillebror(mvg-barnet) som tydligen också läser mig blogg <3
Eller kanske ska hälsa till hela släkten när jag ändå håller på?! Det här verkar ju vara deras mötesplats ;) Haha.


<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja =)) MEN NÄR VI FLYTTAR IN ÄR EN ANNAN GÅTA =)

någon gång under 2009 eller början av 2010, så då får du FAAN pallra dig in till stan ;D

2009-03-26 @ 21:40:24
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0