Sömnlös...

Blev inte mycket sova inatt inte, låg och vred och vände på mig, startade en film men kunde ändå inte somna. Vaknade långt innan klockan ringde och var lagom pigg, låg och vred och vände på mig men kunde inte somna om. Men självklart lyckades jag somna om typ 5 min inna jag skulle gå upp, och självklart så var jag inte pigg längre =( Kom knappt upp, men var ju tvungen...
Första lektionen va projekt, känner att det kanske börjar bli lite dags att börja med de snart..Ska ta mig i kragen en vacker dag =) Sen blev det gympa, pluggade teori eftersom jag är lite småkrasslig (försökte komma undan med de också men gick inge vidare). Sen blev det lunch och sen gick jag hem, hade bara massage kvar och kände inte att jag orkade de riktigt. Nu ska jag iaf sätta igång med en rest jag har kvar i engelska sen förra året ;)

Heej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0