Söndag

Riktigt mysig kväll igår, låg och glassa i soffan hela kvällen,Skönt! Sen efter att vi vart hos Moii åkte vi in till Norrtälje och träffade Sara, Slickan,Malin,Tessan och sen kom även Johanna =) Åkte hem till Sara ett litet tag och sen gjorde vi inte så mkt mer, jag satt väl mest och sov tror jag. Kom hem vid halv 2 tiden och somnade som en stock.

Nu har jag iaf precis vaknat, ska försöka orka resa mig upp snart och gå ner och äta lite frukost, jag känner att min mage skriker efter de.
Idag vette sjutton vad jag ska göra, blir nog ta det lugnt så att jag blir frisk nån gång och sen ska jag städa rummet, som jag sagt att jag skulle gjort hur länge som helst. Men när man har så mycket grejer i sängen att man själv inte ens får plats i den då är det fan dags!





                                    

Tjing tjong långkalsong <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0