Söndagen den 29 mars år 2009

Vaknade idag och blev lite virrig! Kollade klockan på mobilen, den var halv tio. Efter att ha somnat om en snabbis, vaknade jag och kollade på klockan på datorn, halv elva!! Vaa? Det kunde verkligen inte ha gått en timme. Jag fick inte riktigt ihop de, men sen kom en av mina få hjärnceller på att man ska ju ställa om klockan ;) Haha!
Iaf, jag gick ner käkade lite frulle, sen åkte jag och mamma till mommo & moffa! Där va även kusin Ella, så det fick bli lite kortspel =) Jag vann tyvärr inte =( Va där i nån timme, sen åkte vi och handla, fick nått ryck att det är jag som ska laga mat idag, blir nog lika smarrigt som vanligt =) Ikväll blir en hemma kväll, kolla lite film hade jag tänkt, kan va skönt ibland!
Men nu ska jag städa mitt rum =)

Hade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0