Söndag/Måndag

Söndag
Gårdagen kan jag väl inte säga så mycket om egentligen, eftersom jag gjorde absolut ingenting. Låg i sängen precis Hela dagen, kollade på 19 avsnitt av andra avenyn ;) Äsch det är ju ingenting, tog bara 9 timmar ;) Usch vad spännande! Va lite små seg hela dagen så kände att det passade perfekt.

Måndag
Idag försov jag mig nån timme, vaknade kvart i tio och kände att det kanske var dags att gå upp efter att jag fick ett sms av Moii som undrade var jag var?! Skyndade mig och fixade mig för att hinna med halv elva bussen! Och inte fan kom bussen halv elva, nej den kom typ fem i halv och då stog jag fortfarande hemma i hallen och klädde på mig. Frågade plast pappa om han kunde skjutsa upp mig, och självklart kunde han de =) Gick ut till Ådi och skulle precis hoppa in. Nej då starta inte stackarn! Måste ha blivit förkyld eller nått =( Stackarn! Måste be pappa kolla upp det där en vacker dag ;) Ja men då fick de ju bli en promenad i det härliga vädret, rätt åt mig när man tar sovmorgon sådär! Kom till idrotten, men jag va inte med eftersom min hals inte är på topp, så det fick bli plugga teori istället. Sen åkte jag ner på stan med Alle & Tessan jansson o husmusen =)
Sen tillbaka till skolan för massage, höll på att sträcka ut en massa saker och jag kan ju inte påstå att jag är vig ;) Haha.
Efter det så gick jag ner med Moii på stan en snabbis och sen till badhuset för att möta Mickan & Hellan, duktiga som dom är så hade dom vart och simmat =) Mickan och jag skulle till körskolan men dom skulle typ precis stänga s¨vi bestämde att vi skulle ta det imorgon istället. Om de nu blir av?! ;)
Vi åkte iaf hem till Mickan. Låg och snackade och hade det lite flummigt! Sen träffade vi Sara en snabbis =) Och vidare till rebecca för att sen åka och fika. Sen fick lilla Mattias skjutsa hem mig i sin grymt tysta bil =) Haha! Nu ska jag bränna en skiva till Rebecca sen blir det lite mer andra avenyn! Har ju några avsnitt kvar om man säger så ;)

Hade gött <3

Kommentarer
Postat av: moa

åå så du plugga inte körkort idag ? kommer du i morgon ? ;)

2009-03-16 @ 22:34:20
URL: http://mnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0