Sovmorgon?

Ledig från praktiken idag!! Trodde jag skulle få en riktigt härlig sovmorgon, men så blev det inte. Fick ett sms typ kvart över 8, inte populärt!!! Somnade om, nej då ringer mobilen istället, absolut inte populärt!! ;) Gick upp och fixade mig sen tog jag bussen upp till skolan för att säga hej till alla glada som satt ute och stekte i solen ;) Blev bara en snabb visit. Åkte ner till körskolan sen, satt där och pluggade några prov och sen hade jag lilla uppkörningen =) Gick bättre än väntat om jag ska vara helt ärlig ;) Sen blev det bussen hem, och hemma stog det våfflor på menyn, riktigt smarrigt ;) Och nu sitter jag här och har som vanligt kollat på andra avenyn och målat naglarna =)




Hej Hopp <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaha,så det var det som hände idag;). Så bra att det gick bra:) När ska du göra det på riktigt?;)

2009-03-31 @ 21:28:44
URL: http://karlsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0