Tisdag

Hade sovmorgon i morse, usch va skönt =) Åkte upp till skolan, käkade lunch, sen åkte vårat UF företag ner till banken för att sätta in vår förmögenhet. Sen blev det en kaffe på Pelikan och sen fort upp till skolan igen för lektion. Slutade vid tre, då gick jag till Pia och lekte med henne. Åkte ut en jätte snabbis till hennes hästar och sen åkte vi och handla. Sen blev det hem och laga en romantisk middag =) Efter ett tag kom Slickan och Rebecca över, snackade lite och hade skrattdamp. Sen blev det en liten promenix till donken, mötte upp Mattias där. Sen åkte vi runt lite med honom, en ganska galen prick det där om jag får säga det själv. Och vipps så hade vi tanterna polis i röven. Och självklart hade dom inget bättre för sig så dom stoppade honom, men som tur va så var dom trevliga. Sen var det bara åka vidare. Sen skjutsade han hem Pia och sen mig, och nu ligger jag här i min varma säng och funderar på hur skönt det egentligen är att sova =) Ska nog försöka mig på den snart ;)

God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0