Tjihooo...

Vaknade lite lagom sent idag, man behöver sova ut ibland. Hade faktiskt inte lika ont i halsen idag när jag vakna, nu kan jag i alla fall äta, och tänderna har sluta göra så förbannat ont också =) Kan ju inte bli bättre ;)
Har typ inte hunnit med så mycket idag, käkade frulle, duschat, sminkat mig, målat naglarna, klätt på mig, fixat håret och nu har jag precis bränt en skiva till Mickan ;)  Ska snart gå ner och försöka fixa lite middag, sen ska jag nog till Mickan =) Sen jävlar........ ;)


Ha en bra kväll alla glada <3


Kommentarer
Postat av: PASSION FRUKT

glöm inte bort att du ska vara hemma hos mig nästa lördag! & helgen efter ^^^ ÅLAND KANSKE? eller tar vi det lönings helgen? <3 ta med dig Pia & Slickis

2009-03-14 @ 17:10:20
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0