Torsdag idag =)

Mådde inte så bra i morse när jag vaknade så låg kvar en halvtimme extra och funderade på om jag skulle till skolan eller inte? Men jag gick ändå, eftersom det var prov. Eller gick jag sprang som en tok eftersom jag var så dum och låg kvar i sängen för länge. Första lektionen va massage, hade först prov sen masserade vi, hur skönt som helst! Sen blev det lunch och vidare till blygis för att köpa hårfärg =) Så imorrn blir jag gulhårig och Moii svart =) hihi. Sen fick vi skjuts upp till Roden av gulle tessan. Satt där och glodde nån timme, väntade på att Slickan skulle sluta för vi skulle till körskolan. Måste erkänna att jag var ganska duktig, fick ganska många rätt den här gången =) Sen blev det en kaffe med Mattias och Mickan, men sen fick han lite brådis för han skulle jobba.
Nu sitter jag här och gör ingenting, sen kommer Hellan och vi ska åka och sola. Och bäst som man är så är man ju ledig imorgon =) Då kommer Moii och vi ska färga håret ;) Sen blir det utgång med brudarna =)

Tjaooo <3
Svart hår? ;)

Kommentarer
Postat av: Janette

De va fan fint i både och..Har själv ångest om jag ska ha ljust eller mörkt hår :O

2009-03-05 @ 19:14:45
URL: http://jannoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0