Torsdag

Dagen började med massage prov, gick helt okej tror jag. Sen blev det lunch och ner till station med Moii & Alle. Satt där och väntade på Mickan, för hon skulle följa med mig till sthlm. Åkte in till stan, tog bussen till odenplan, och som vanligt så skulle jag till tandis. Men jag måste erkänna att det gick riktigt fort den här gången, och nu ska jag inte tillbaka förrän om två månader =) Sen åkte vi på ett litet äventyr ;) haha. Och jag måste erkänna att fy vad jag aldrig skulle kunna bo i sthlm, så äckligt mycket folk överallt och ja man blev fan tokig! Sen åkte vi iaf till Mörby där Mattias stog och väntade, så åkte vi med honom hem igen, galen färd de där ;) Åkte till Mickan, men hennes mamma stog på parkeringen och skulle åka och handla så vi åkte med. Men jag var tvungen att springa iväg för jag skulle med bussen till Svanberga, hem till Alle där hon och Moii höll på för fullt med att montera möbler. Båda var lite halvt små förbannade när jag kom, men vad begär man efter att ha suttit flera timmar i sträck och monterat möbler och läst beskrivningar som inte ens beskriver nått?! Jaja, köper man möbler så får man faktiskt skylla sig själv ;) Jag försökte hjälpa till, eller nej nu ljög jag nog, eller jag kanske försökte lite med det gick åt pipan! Men men....Sen tog iaf jag och Moii bussen hem =)

Nu ligger jag här i min varma säng och är hur trött som helst..Måste bara tillägga att jag har så fruktansvärt ont i halsen fortfarande =( Hoppas banne mig att det går över annars blir det ligga hemma i sängen imorgon, för inte så smart att stå i kök när man är sjuk..
Morgondagen annars vette sjutton hur den ser ut, skulle egentligen ut med Pia men min ekonomi tillåter inte riktigt de, så jag tror att jag ska vara med Slickan =)

Puss & Go Natt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vi var duktiga igår endå :) och idag blev det ligga hemma... kan ju int vara i köket om man är förkyld ;) pöss

2009-03-13 @ 10:44:59
URL: http://mnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0