Underbara Tisdag!

va på riktigt bra humör när jag vakna i morse. Och det kunde ju inte bli bättre när man tittade ut och så var det fint väder! Tygskor Here I Come =) Skuttade iväg till bussen vid halv tolv eftersom vi hade sovmorgon =) Sen dog mitt humör för en stund eftersom vi hade världens tråkigaste lektion, och sen psykologi, där jag fick lika mycket gjort som vanligt.
Har iaf vart lite duktig idag, jag och Mickan va ner till körskolan efter skolan. Jag måste skryta och säga att det gick riktigt riktigt bra, känner mig jävligt pressad att ta den där skiten nu alltså! Men men =) Sen blev det middag med Mickan och becca, och nu är jag hemma =) Ska försöka sätta lite fart med skolan nu också hade jag tänkt, så det blir plugga!! Hoppas att jag hinner städa mitt rum också =)


Tjing <3

Kommentarer
Postat av: Moa

har du tagit bilden själv= :O fin!

2009-03-19 @ 21:36:02
URL: http://mnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0