19/5

Va riktigt duktig och åkte upp tidigare till skolan idag för att plugga =) Fick lite gjort iaf! Sen hade vi psykologi och sen va dagen slut.
Åkte hem och fick nått fixa bilen ryck. Ringde mickan och fråga om hon ville hjälpa till, är ju så tråkigt att hålla på själv =p. Så vi polera och fixa sen skjutsade jag hem henne och sen tillbaka hem för att städa bilen invändigt oxå, duktigt gjort av mig tycker jag =) Åkte in och träffade Malin och Patrik också =)
Skjutsade hem mickan och sen hem till pappa som höll på att fixa och trixa på bilen, fick även vax till bilen så ska fixa de imorrn tror jag ;) Haha sen åkte jag med Pis & tessifluff ut till kärleksudden, idioterna skulle bada!!!! Och det gjorde dom också, två ggr..Fy fan!!!

Aa juste, fick veta i morse att jaag skulle jobba på fredag, alltid lika trevligt med extra pengar ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0