2 maj

Valborg: Det blev mösspåtagning nere på Roden och sen gick några i klassen till trådgårn ;) Riktigt trevligt! Sen hem för fix och sen en snabbis hem till Moii. Sen drog vi ner till parken där fyllona satt ;) Haha..Skulle bli en nykter kväll, men så blev inte fallet. Men den blev ändå väldigt lugn måste jag säga. Satt iaf på trädgårn hela kvällen, riktigt mycket trevligt folk! =)

Igår: Moii sov hos mig, så jag va med henne hela dagen. Satt i solen och käkade frukost och hade det allmänt skönt. Sen fixade vi min bil som äntligen blev klar ;) Så det blev några glädje varv. Åkte upp till Pia och snacka lite skit, sen vidare och käka korv =p...Sen åkte vi och handla med mamma, och hem och gjorde middag ;) Efter de åkte vi och hämta Danne och sen ut till Bergshamra, till Moiis pappa =) Fick soppa pengar eftersom Moii tjatar så mkt ;) Snällt! Tack! Sen hem till Danne och spelade kort, Laila kom efter ett tag och va med också =) Jaa, va gjorde vi sen? Träffade hellan & co, höll på att köra på ett rådjur och en kärring på cykel ;) Haha!

Idag: Vaknade sent idag! Sminkade mig fort och sen åkte jag in och träffade Mickan. Sen blev det dags för "handparty" med Moii & hennes mamma.. Va lite amatörit men lena händer fick man iaf ;)
Sen åkte jag och sa hej till Mickan, malin och pillan som satt och sola hos mickan =) Och nu sitter jag här, har fixat mig för snart bär det av mot blidö, skogshuggarn fyller nämligen 18 imorrn, så det ska firas idag ;)

Ha det toppen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk på gasen!

2009-05-02 @ 19:41:17
Postat av: Moa

hoppas att du får en bra kväll! så hörs vi =) Pussen!

2009-05-02 @ 20:56:25
URL: http://mnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0