26/5

Sovmorgon idag! Riktigt skönt, hann inte med frukost på altanen men ändå ;) Moii och jag tog en tripp ner till hm ist ;) Fick bli frukost/lunch i skolan ist.
Har faktiskt vart riktigt flitig i skolan idag =) Nu finns inte vårt företag längre, och det känns riktigt skönt måste jag säga. En sak mindre att tänka på. Nu är man inte egen företagare längre utan arbetslös ;) haha! Åkte hem och väntade tills Moii skulle sluta, sen hämtade jag henne och vi åkte till pappa och tvättade bilen, fick även lite "fika" där =)
Vidare hem för städning i bilen, så nu är den någolunda ren. Sen blev det middag i bilen, nere vid vattnet ;) Sen hämtade vi Danne och vidare till Moii. Eftersom hon är en sån jävla tv nörd så var vi ju tvugna =p...Skit tråkigt program så jag somna på golvet =p..Åkte in och träffade Söt-Johanna ett tag också =)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0