=)

Igår va jag med Moii & Danne. Det blev biljard hemma hos pappa medans han fixade lite med min bil :) Sen blev det en sväng upp till görla, eller några svängar ;) Fick med mig en nattgäst hem igår också, lilla Moii =)

Måndag
Försov oss såklart imorse, och lillrbror också, så fick köra honom till skolan. Sen åkte vi upp till skolan och pluggade för fullt, och projektet blev klart, precis i tid :) Trodde aldrig jag skulle hinna, men det gjorde jag!!
Efter en jobbig dag åkte vi hem och la oss på gräsmattan och solade. Danne kom över på finbesök men han pallar inte sol så vi åkte ut till Riala och badade, eller ja, inte Moii men ändå ;) Va riktigt skönt faktiskt :) Fick nån idé om att vi skulle åka till thuns, så det var bara fort hem och byta om sen bar det iväg. Jag hittade en tröja, byxor och hårspray, Moii köpte örhängen och hårspray och Danne en jävla massa =) Riktigt rolig dag faktiskt :) Och så råkade jag få med mig Moii hem idag oxå, och imorrn har vi sovmorgon, blir nog frukost på altan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0