Helgen..

Lördag
Sov riktigt länge efter att ha suttit och väntat på mamma halva natten på arlanda =p...Åkte in med family och handlade, sen hem till Mickan på middag, mys =) Va riktigt duktiga och tvättade bilen också, inte för att det syns men ändå ;) Åkte en sväng till Söt-Johanna och sa hej. Hade lite tråkigt, men sen lekte vi med Danne ett tag =) Efter mkt tjat så åkte vi ut till Linus, där värden själv hade deckat, kul jul! Nee de va tråkigt så vi åkte in till Norrtälje igen. Lekte med Danne igen, sen kom huggarn och co in. Stackarn! Tyckte synd om henne som fick ha med sig en full Dennis :) Hahaha! De va riktigt roligt ;)
Ingen av oss kunde sova, så vi åkte och kollade på soluppgången ist =p. Haha!



Söndag
Va riktigt duktig faktiskt, eller jag sov bort halva dagen men det är en annan femma. Men utöver de så va jag duktig, åkte med mamma och bror till rimbo och hämtade ved, fy vad duktigt!! Offrade mig till och med och blev biten av en myra =(
Åkte hem och sen in och plockade upp Mickan, vidare upp till Görla. Självklart va vi på vårat damphumör ;) Men annars va de inte så kul, snuten virra runt hela tiden!
Träffade danne en stund också, skjutsade hem mickan. Sen satt jag och danne och snackade skit =)

Tjing tjong! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0