Sol...regn...sol...regn...åska...hagel...regnbåge

Försov mej idag, rackarns också ;)
Första lektionen bestod av amerikansk fotboll, riktigt jävla kul. Blev nog ett och annat blåmärke och en bruten nagel =( Men va fan! Man lever bara en gång och naglarna växer ju ut ;) Eller om man vill ta vara på livet ska man nog inte börja spela A-fotboll =P....
Sen blev det hem för omplåstring av nagel och tillbaka till skolan för att göra klart engelskan ;)
Åkte till pappa vid halv 6 för han skulle fixa min bil, brorsan var bussig och hjälpte till och jag hade Moii med mig som sällskap. Och till min förvåning så fick vi låna pappas bil, herregud!! Skönaste bil jag kört i hela mitt liv, det blev ju några glädjevarv måste jag erkänna ;) Hihi..Men Ådi går bra han också =)

<3

Kommentarer
Postat av: Moa

jaa den gåår bra den ;)

2009-05-27 @ 22:43:03
URL: http://mnordgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

det gör även gammelvolvon

2009-05-29 @ 18:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0