JobbaJobbaJobba!

Sitter på jobbet nu! Började halv 8 i morse och jag måste ju erkänna att man är lite smått jätte trött efter att ha vart ledig i två dagar och sen jobba igen. Sovmorgon är livsfarligt! Men men...
Har lunch nu, så de fick bli ett litet besök i bloggen och på facebook. Och nu sitter jag och tänker och kom på nått jobbigt, jag vill färga håret. Sen kan jag ju berätta nått skit kul, Fredda klippte mig igår, haha! Han va nog 1000ggr mer nervös än vad jag va ;) Men resultatet blev iaf bra :)

Nee nu måste jag slita lite, eller jaa, hitta på nått kanske, de är ju bara 4timmar kvar Nu!! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hiiiiii så han ska bli din nya frisöör ;) hihi / MOAAA

2009-11-16 @ 13:10:18
Postat av: Anonym

haha tvivlar inte en sekund att det vart as bra :D

2009-11-16 @ 13:29:40
URL: http://zube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0