18/10

Shit vad tiden går fort, den går så fort att jag inte ens kommer ihåg bloggen ;) Vet inte riktigt när jag ska ha tid att skriva..

Har iaf fullt upp hela tiden, antingen så är det jobb eller umgås med mina nära & kära :) Och de går faktiskt före än att sitta hemma och blogga hela dagarna ;)

Helgen har jag spenderat med Mickan. Har träffat en hel del bekanta ansikten faktiskt, riktigt trevligt! Va och käkade middag med Pia och Mickan, fika med Rebecca, fika med Johanna, Daniel, Fredda & Slickus :)

Igår träffade vi även på Hellan, lillebror, Malin, Patric och sist men inte minst den underbara Tilda :)

Veckan som kommer ser väldigt väldigt lugn ut, tänkte ringa lite jobb imorrn så de lär ju ändras lika fort ;)

Nu tänkte jag ta mig i kragen och tvätta lite och städa mitt rum, vore på tiden om man säger så :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0