19/10

Ny dag på en helt ny vecka :) Har kollat igenom en massa missade avsnitt av bland annat andra avenyn, oskyldigt dömd och ensam mamma söker :)
Och för en gång skull har jag tagit mig rikligt med tid att fixa naglarna. Kände att min enorma nagelintresse inte fick den tid och uppmärksamhet som de behöver. Men nu är dom filade och fixade från grunden. Va självklart tvungen att åka ner och köpa lite nytt nagellack också ;) Och snäll som man är så hämtade jag lillebror!

Snart ska jag för en gång skull äta middag med min familj och fortsätta med naglarna :) Ikväll blir de nog slappa framför tvn :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt bra, :) va mulet någon dag, men annars har det vart grymt :) Hur är det med dig då?

2009-10-19 @ 22:22:59
URL: http://zube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0